22 Ocak 2009 Perşembe

Arkadasimin Guzel Karisi

Slm ben bu sitenin hayranıyım sürekli yazılan hikayeleri okurum ama hiç inanmazdım taki yaşayanakadar benim arkadaşımın çok güzel bir karısı var onu nezaman görsem sikim hemen uçuşa geçerdi yine birgün arkadaşım bu hafta son pikniğe gidelim dedi olur gidelim dedim aylecek hazırlandık sabah erkenden yola çıktık sabah kahvaltıyı orda yapacağız neyse uzatmayım piknik yapacağımız yere geldik sakin kimsecikler yok sadece biz varız çünkü burası arkadaşımın babasının çifligi çok büyük bir ormanlı alanı var neyse ismi gül arkadaşımın karısınınn neyse gül ogünü bir giyinmiş arkadaşgörür görmez sikim havalandı diz üstü etek kısa ama kahvaltıya başladık tam karşımda yerde oturuyoruz birde baktım altında hiç birşey yok bir amı var yeni traş etmiş arkadaşımla yan yana oturuyoruz tabi benim gördüğümü oda görüyor onun sikide şahlandı önü şişti neyse kahvaltıyı bitirdik arkadaşım bir bahaneyle gülü çağırdı ormana doğru yürüdüler hemde arkasına bakıyor ki kimse geliyormu diye neyse çaktırmadan izledim arkadaşım karısına niye kilot giymedin amına kodumun karısı azdırdın beni bak yarak şahlandı indir bunu demezmi tabi benden haberleri yok gül siki bir yalıyor allahım one yalamak resmen soruyor siki kocası gülü domaltıp amına bir yüklendi şakırtısı ta nerelerden duyulmuştur kocası gülü sikti ve dediki ben gideyim sen sonra gel kocası ayrıldı ordan hemen yanına gittim gülün benide rahatlat ne olursun dedim oda karına git orahatlatsın demezmi sen azdırdın sen rahatlat amına kodum diyip yere yatırdım üstüne çıkıp soktum amına az önce sikildiği için hiç zorlanmadan girdim amına bir oh çekti sen nerdeydin şimdiye kadar sikinimi yoksa kolunumu soktun amıma demezmi yok sikimi soktum der demez yarısını sokmuştum çünkü amı daracıktı ve girmiyordu çıkarda amıma girene bakmak istiyorum dedi çıkardım ve baktı yaladı yedibeni oracıkta tekrar amına girdim nolursun yavaş sik alamıyoru alıştırda sik yavaş yavaş alıtırdım ve amına bir kökledim çığlık sesine baktım gelenler var hemen toparlanıp gizlendim gelen kocası ve benim karımdı ne oldu kim baağırdı diye sorunca koca bir yılan gördümde bağırdım dedi neyse tabi bizim iş yarım kaldı bende başka yerden geliyomuş numarasıyla oraya geldim onlar karı koca beraber yürüdüler bende karımı alıp orman içlerine gittim karımı sikerken gül gelmezmi eşime ne olursun benide yapsın kemal diye yalvardı hem karımı hem gülü bir güzel siktim ve hala ikisinide sikiyorum şu an ikiside yanımda gül yaramı yalıyor karımda seyrediyor ohhhhhhhhh yala canım sikimi yala bana müsade güle geçirmeye gidiyorum hadi sizede hayırlı sikişler.

1 yorum: