22 Ocak 2009 Perşembe

Masaj ve Seks

merhabalar ben istanbulda oturan 32 yaşında düzgün fizikli,kibar ve kadınların dilinden iyi anlıyan tecrübeli erkeğim.İstanbulda tanınmış ve ünlü bir çok kişiye masaj yapıyorum profesenel masaj terapi yapıyorum.Herzamanki olduğu gibi yine birgün bir masaj yaptığım bayanın tavsiyesiyle bir çift arıyarak benden masaj yapmamı istediler,yoğunluğumun sebebiyle 3 gün sonraya randevu verdim telefonlaştık ve bebekte güzel bir yalıda oturan eve gittim.Tanıştık 40 yaşlarında olan eş zarif bir bayan sarışın uzun boylu ve bakımlı ,eşide gayet kibar bir erkek.Biraz sohbetten sonra masaja başladık ve önce erkeğe masaj yaptıktan sonra bayana masaja başladım alışkın olduğum için herşey yolunda giderken bir anda bayanın poposuna masaja geçtiğimde poposunun yavaş yavaş sağa sola oynattığını ve hafifçe inleme sesleri geliyordu bende etkilenmeye başlamıştım ama bunları ben çok yaşıyordum,sonra sırt ve popoya masaj yaparken birden elinle benim aletimi birkaç saniye okşadı ve benim iri ve uzun organım iyice demir gibi olmuştu sonra cesaretlenmiştik artık bende rahattım ama kocası içerde olduğundan biraz tedirgindim birkaç dakika sonra elinle yine sikimi okşamaya başladı bende kocan duyacak ne yapıyorsun dedim bana gayet rahat şekilde rahat ol dedi ben iyice cearetlenmiştim yatak odasında idik ve loş bir ışık vardı sora bende iyice azmıştım bir anda fermuarım açtı ve büyük sikimi birden ağzına aldı bende yoldan çıkmıştım artık dakikalarca öpüştük,çok bakımlıydı bende amını yalamaya başladım resmen ateşli bir şeklde sevişiyorduk ve masaj masasının üstüne çıktım bacaklarını açıp içine girmiştim oda çıldırmaktan sesi yükselmeye başladı birkaç dakika sonra kucağıma alıp yatağa yatırdım ve domaltıp dakikalarca sikiştik artık kendini bana teslim etti bir süre sonra boşalacağım zaman birden çıktı ve ağzına tekrar alıp bütün menilerimi bir damla bırakmasızın yuttu biraz sonra kocası odaya geldi ve bizi kapıyı aralıyp izlediğini karısı söyledi gülüştük bravo yakışıklı delikanlı dedi banyo yaptık bide banyoda seviştik sonra viski içtik sohbet ettik kocası karısını izliyerek masturbasyon yaptı bende okey dedim sonrada artık sende bizdensin dedi o ağzına verirken bende domaltıp sikiyordum iyice yorulmuştum çok güzel zevk aldık ara sıra buluşuyor bunu yapıyoruz

1 yorum:

  1. Ankara Ümitköy de fizik tedavi merkezinde profesyonel olarak masorluk yapıyorum ayni zamanda Türkiye çapında meşhur firma sahiplerinin özel masorlugunude yapıyorum ankara içerisinde evlere masaja gidiyorum gizliliğe önem veren profesyonel masorum 05464838059

    YanıtlaSil