22 Ocak 2009 Perşembe

Sarap Gibi Kadindi

Merhaba benim için şarap gibi olgunlaştıkça seks teki lezzeti ve cazibesi artan hanımlar,ben Faruk,İstanbulda yaşamaktayım,yaşım 34 oldukça güçlü bir fiziğe sahibim,hanımlar tarafından her zaman beğenildim ama öncelikle belirtmem gereken bir husus var,ben evli bir erkeğim,beni bu arayışa iten şey kendimi bildim bileli hep 40-60 yaş arası hanımlardan müthiş haz almış olmamdır,seksin sizin gibi şarap misali hanımlarla daha güzel yaşanabileceğine inanan biriyim ama malesef saygı çerçevesi içinde ve seviyeli bir ilşki bulmak çok zor,bunu sadece bir kere yaşadım ve eski sıklığında olmasada yaşamaya devam ediyorum ancak yeni ilşkilere yelken açıp daha sık görüşebileceğim kişilerle tekrar bu güzel seks duygularını daha sık yaşamayı umut ediyorum,bu sebepten yazımın sonuda size mail adresimi bırakacağım önce bu adresten sizinle yazışmak ve sizi tanımak istiyorum,güvenilirliğine inandığım bir hanımefendi ile buluşmam mümkün olacaktır.Şimdi yaşadığım bu olayı sizlerle paylaşmak istiyorum umarım beğenirsiniz.Ben İstanbul Beşiktaşta İkamet ediyorum, 5 ay önce bir akşam iş çıkışı eşimin isteği üzerine evime yakın olan migros tan alış veriş yapıyordum kozmetik reyonunda vücut şampuanı ararken yanımda 55 yaşlarında olduğunu tahmin ettiğim bir bayanın elinde bayan vucut şampuanı olduğu halde beni süzdüğünü hissettim,ben başımı çevirince oda hemen şampuanın üzerindeki yazıyı okur gibi yapmaya başlamıştı ama ben onun bana baktığını anlamıştım,tedirgin ve heyecanlı olduğu belliydi,biraz kilolu bir vücuda sahipti çok güzel bir bayan değildi ama benim için güzellik,boy,kilo gibi kavramların pek önemi yoktur sadece hijyene önem veririm.Bende ondan güzel bir elektrik almıştım yanına yaklaştım ve bir cesaretle ismimin Faruk olduğunu söyleyerek elimi uzattım çok şaşırdı,ne olduğunu anlamayarak ve boş bir ifadeyle oda elini uzattı biraz konuşma imkanımızın olup olmadığını sordum,tabii var dedi,rahatlamıştım,oda rahatlamıştı,deniz kenarında bir cafe ye gittik yol boyunca biraz bir birimizi tanımak adına sorular sorduk bir birimize,ismi zeynep ti bu hanım efendinin,cafe ye varmıştık ona kendisini çok beğendiğimi ve kendisininde aynı görüşte olduğunu hissettiğimi söylediğimde biraz mahçup bir şekilde evet diyerek beni onayladı.Sonrasındada evli olduğunu 57 yaşında olduğunu ve eşinin kendisinden 10 yaş büyük olduğunu fakat eşini her zaman çok sevmesine rağmen cinsellikle ilgili sorunlarının olduğunu açık açık söyledi,zaten gençliğinden beri eşiyle bir cinsel uyumsuzluk yaşıyormuş ve bu konuda gerçekten istediğini bir türlü yaşayamamış.Kendiside tıpkı benim gibi bir arayış içindeymiş ve güvenebileceği seviyeli,saygılı ve güven içinde sadece seks sınırları içinde bir ilişki yaşamak istediğini söyleyince uzun zamandır aradığım kişiyi bulmanın sevinci içinde benimde aynı arayış içinde olduğumu söyledim,oda çok sevindi,bunu nasıl gerçekleştireceğimiz konusuna geldiğimizde,tek çocuğunun olduğu ve onunda evli olduğunu söyledi eşi emeklilymiş çalışmıyormuş evi müsait değilmiş ancak bir aile dostlarının bir evi olduğu bunların yurt dışında yaşamaları sebebiyle anahtarın daima kendisnde kaldığını söyledi kiraya vermiyorlarmış,paraya ihtiyaçları yokmuş sadece arada bir göz kulak olması için anahtarın kendisinde kalmasını rica etmişler ev eşyalıymış ve sonunda bir program yapıp evde buluştuk,kapıyı güzel tek parça siyah bir elbiseyle açmıştı yaklaşık 1,55 boylarında kumral kıvırcık saçlıydı,hafif bir makyaş yapmış gayet hoş duruyordu,önce biraz soluklandım hava sıcaktı bir duş aldım ve geldim elbisesini dizlerinin üstüne kadar çekmiş çok seksi oturuyor buldum onu,yanına oturdum başımı arkadan tutup dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı dilini ağzımın içine soktu müthiş bir ateş vardı zeynep hanımda,yanılmamıştım inanlılmaz tutkulu bir dişi olduğu öpüşmesinden belli oluyordu,inanamıyordum rüya gibiydi senelerdir hayalini kurduğum olgun bir bayanlar sevişiyordum, çok tahrik olmuştum o elini pantolonumun üstünden erkekliğime bende elbisesinin üstünden göğüslerine koymuş okşuyorduk birbirimizi dudaklarımız halen birbirine kenetliydi sonrasında ayağa kalktım onunda ellerinden tuttum ayağa kalkması için ama o hemen önümde diz çöktü ve fermuarımı açtı kemerimi çözdü ve pantolonumdan kurtardı beni,erkeklğim kilodumu zorluyordu,avuçladı dişlerini sıkarak yiyeceğim bunu dedi ve bir çırpıda kilodumu sıyırdı ve çölde susuz kalmış birinin musluğa ağzını dayadağı gibi,erkekliğimin kalın başını ağzının içine sokup deli gibi somurmaya başladı inanılmaz zevk alıyordum sanki yutacaktı erkekliğimi 3 dk yakın yaladı emdi erkekliğimi kendimi zor tutuyordum oda attır ererkeğim spermlerini fışkır ağzıma yüzüme diye ağzındakini çıkarıyor ve yalanarak bu sözleri söyleyerek bir yandan sıkı sıkıya kavradığı eliyle masturbasyon yapıyor ve erkekliğime aşık gibi seyrdediyordu,bana;bayıldım,

erkekliğine hiç bu kadar güzelini görmemiştim çok seksi dedi,ben kendisini kucaklayıp yatağa götürüdüm ve sırt üstü yatırdım, üzerine çıkıp her yerini sevmeye başladım kulaklarını yalayıp emiyor ordan boynuna omuzlarına göğsüne göğüs uçlarına yalayarak geldim göğüs uçları büyümüştü emip hafifçe ısırdım ve avuçladım,sonra göbeğine ve ordanda kasıklarına indim öperek emerek yalayarak, kadınlığına geldiğimde ıslandığını gördüm kafamı bacaklarının arasına gömüp,dakikalarca emdim kadınlığını dilimi vajinasına sokup dil darbeleri attığımda kafamı elleriyle bastırdı bacak arasına inleyerek ve derin derin nefes alarak,sonra bacaklarını dizlerini yalayarak aşağılara indim ayak bileğini yaladıktan sonra bakımlı ayaklarının parmakalrını yalayıp tek tek emmeye başladım sonra tabanlarını yaladım ve topuklarını emdim ve ufak ufak dişlyerek ısırdım,delirmişti hadi becer erkeğim becer artık dayanamıyorum demeye başladı ama benim işim daha bitmemişti,yüz üstü çevirdim onu dilim tabanlarını aşağı yukarı yalıyor ıslanmadık yalanmadık yer bırakmıyordu,sonra yukarılara doğru dizlerinin arkasına doğru çıktım emdim oraları ve kalçalarına geldim,onları avuçlayıp sıkıyor ve yalıyordum bu arada erkekliğim tabanlarına deyiyordu ve oda sıkıyordu iki yanından ayaklarıyla neredeyse tabanlarına fışkıracaktım çektim erkekliğimi ne oldu erkeğim fışkırsaydın tabanlarıma sıcak sıcak dedi olmaz içine gireceğim dediğimde ohhhh diyerek hadi dedi ama ben acele etme dedim oda çıldırtıyorsun beni dedi,kalçalarından beline çıktım okşuyor yalıyordum belini,dilim kıvrak hareketlerle sırtında dolaşıyordu ordan ensesine ve kulaklarının arkasına geçtim ve sırt üstü çevirdim ve erkekliğimin tepesini kadınlığına dayadım derin bir ooohhhh dedi ve mmmmmmm çok tatlı hadi gir gir erkeğim dedi ben yavaşça itmeye başladım giridikçe dudaklarını ısırıp başını sağa sola çeviriyordu ve köküne kadar soktum oda sıcacık semsert kaya gibi muteşem dedi,yavaş bir tempoyla birleşmeye başladık,altımda kıvranıyordu,bacaklarını belime doladı ve kendine çekti iyice,ben hızımı arttırmaya başladığımıda eğilip onu öpmeye başladım ağzından anlaşılmayan garip sesler çıkıyordu,gözleri baygınlaştı her girişimde biraz daha sertleşen vuruşlarım onu delirtti ve titremeye başladı orgazma ulaşmıştı ve bende sona yaklaştığımda içinden çıktım geliyordum ağzını açtı ve müthiş bir taztikle fışkırmaya başladım,o kadar tazyikliydiki 1 metre ye yakın ileri fışkırarak yüzüne ve ağzına çarpmaya başladı sonra göğsüne ve göbeğine aktı,delirmişti tekrar ağzına aldı ve boşalttı beni ve tek damlasını ziyan etmedi,bir saat sonra tekrar birleştik 2 saate yakın seviştik 3 kez boşalttı beni,çok mutluydu,bunu her uygun zamanda tekrarlamamız gerektiğini söyldi ve öylede oldu o uygun zamanını belirliyor ve benimle kontakt kuruyordu benim içinde uygunsa buluşuyorduk,ancak komşusu kesin dönüşle evine döndü ve ben zeynep hanımla eskisi kadar görüşemez oldum en son 1,5 ay önce bir fırsatta güzel nezih bir otelde buluştuk ve 3 saat kadar seviştik,sonra deniz manzarasında güzel bir yemek yiyip ayrıldık

2 yorum:

  1. selam arkadaşlar biz meral ve meltem iki aekadaşız beraber çok güzel vakit geçiriyoruz aramızda bir erkek olsa çok daha iyi olacak kendine güvenen erkekler arasın05355000565
    05356751434

    YanıtlaSil
  2. slm ben kenan tanışmak isteyen olgun bayanlar arasın 05078421347

    YanıtlaSil