22 Ocak 2009 Perşembe

Tas gibi Karim

ismim gökhan 31 yaşındayım izmirde oturuyorum kaynanam 40 yaşında olmasına rağmen genc kız gibidir 18 yaşında evlenmiş 19 unda eşimi dünyaya getirmiş birgün kaynanamın bahceli müstakil evine gittim neyapıyordiye dolaşmaya eve girdim evde kimse yoktu tam cıkıcaktım banyodan su sesi duydum ve anahtar deliinden bakmaya başladım kaynanam banyoda kadınlıhını temizliyordu bir ara elindeki permatihi yere düşürdü almak icin eyildiinde kadınlıhı gözümün önüne geldi kalbim duracak sandım vücut hatları mükemmeldi hemen organımla oynamaya başladım ikikez kilodumun icersine boşaldım o günden sonra kaynanamı hayal edip kızınla ilişkiye girdim aradan 2 ay gecmişti yaz temizlihi icin kaynanam bizim eve gelmişti ogunde bizim buranın semt pazarıydı eşimi pazarda gördüm hemen eve gittim kaynanam evde yanlız olduunu biliyordum en azından eşortmanın icindeki kalcalarını görürümdiye sessizce iceri girdim salonda kaynanamın ic camaşırları duruyordu kilodunu kokladım sıcaktan terlemiş sanırım banyoya girmiş bende banyonun kapısını actım sessizce icerdeki karım mış gibi aşkım ben geldim deyip iceri daldım kaynanam cırılcıplak karşımdaydı anne senmisin deyip dışarı mahcup birşekilde cıktım 10 dakika sonra banyodan cıktı yanıma geldi üzgün olduumu söyledim utanıyordu anne istersen bende senin karşında soyunayım ikimizde birbirimize mahcup olalım dedim sen bilirsin dedi bende cırıl cıplak soyundum birer sigara ictik oşekil tam kalkıcaktı bornozunu cektim banyoda giyecek birşey olmadıından bornozla gelmişti yanıma artık cırılcıplaktı hemen belinden tuttum yatırdım divanın üzerine direnmek istedi ama ben güclüydüm ondan ellerini tuttum bacaklarının arasına girdim hala direniyor yapmamam icin yalvarıyordu ama olan olmuştu ücbeş dakika girip cıktım amuna ve bütün sıvılarımı amuna akıttım yarım saat sonra tekrar sevişmeye başladık artık kaynanam kendisi istiyordu birkez daha icine boşaldım artık kadınlıhı kıp kırmızı olmuştu biraz ara verdik bana kızının yatakta nasıl olduunu sordu bende seninkadar olmasada iyi dedim kızımla yapmak isteyipte yapmadıın varmı dedi bende ters ilişki dedim dayanamıyor dedim git yatak odasından kırem aldedi bana bende vazelin alıp kaynanamı 69 pozisyonuna sokup arkasına sürdüm benim kinede biraz sürdüm daha önce ters ilişkiye girmemiş yavaşca soktum dayanamadı cok dardı götü cıkardım kadınlıına soktum girüp cıkarkende götünü yumuşatıyordum parmaklarımla poşalıcan zaman arkama sok dedi artık boşalıcamı anladım amundan cıkarıp götüne soktum girip cıktıkca götü yusyuvarlak acılıyordu ama cok canı acıyordu cok dardı ve icine boşaldım beraber birer sigara ictik cok utanıyordu anne herşey aramızda dedim o günden sonra kaynanamla devalarca ilişkiye girdim kimse şüpelenmiyor artık arkadanda cok rahat alıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder